Ana Sayfa Kurumsal Yönetim Personel Hasta Hakları Röntgen Görüntleme İletişim ve Ulaşım
T.C. Sağlık Bakanlığı İzmir Alsancak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
Başhekim
Prof. Dr. Osman Nuri Dilek
İzmir Kuzey Genel Sekreteri
İnteraktif Menü
Merkezimiz Hakkında
Enfeksiyon Kontrol Birimi
İstatistikler
Anlaşmalı Kurumlar
Basında Biz
Kalite Çalışmaları
Dahili Telefonlarımız
Eğitimler
Hasta Görüş, Öneri
Çalışan Görüş, Öner

Merkezimize Ait Videolar İçin Tıklayınız
Güvenlik Raporlama


Tarihçe

Merkezimiz 31.03.1966 yılında Sosyal Sigortalar Genel Müdürlüğü’ne bağlı, İlk Yardım Hastanesi olarak açılmış, 1967 yılında unvanı SSK Alsancak Dispanseri olarak değiştirilmiştir.

Alsancak Dispanseri'nin bünyesine 25.06.1984 yılında Diş Tedavi ve Protez Merkezi ilave edilmiş ve uzun yıllar iki birim bir arada Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve Alsancak Dispanseri Baştabipliği unvanı ile hizmet vermiştir.

04.09.2001 Tarihinde Alsancak Dispanseri bölümümüz, SSK Merkez Dispanseri bünyesine katılarak görevi birleştirilmiş ve merkezimiz İzmir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (İzmir ADSM) adını alarak sadece ağız ve diş sağlığı hizmeti vermeye başlamıştır. Bu gelişme ile merkezimiz, Sosyal Sigortalar Kurumu bünyesinde bulunan ikinci bağımsız ADSM olma özelliğini kazanmıştır.

Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarına 01.07.2002 tarihinde başlayan Merkezimiz, 09.04.2003 tarihinde Ağız ve Diş Sağlığı hizmet kolunda 09.04.2003 tarih ve KY–2308 / 03 Nolu Kalite Belgesini almaya hak kazanmıştır.

Merkezimiz, 06.01.2005 tarih, 5283 sayılı "Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Ait Sağlık Birimlerinin Sağlık Bakanlığına Devredilmesine Dair Kanun" gereğince, 19.02.2005 tarihinde T.C.  Sağlık Bakanlığına devredilmiştir. Son olarak merkezimizin ismi Alsancak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak değiştirilmiş ve İzmir İl Sağlık Müdürlüğü'ne bağlı olarak ağız ve diş sağlığı hizmet sunumunu sürdürmeye başlamıştır.

Mevzuatlarımızdaki değişiklikler nedeniyle, 2008-Ocak ayından itibaren merkezimizde multidisipliner klinikler oluşturulmuş ve entegre klinik sistemi uygulaması başlatılarak hastalarımızın hekimlerini seçmesi ve değiştirmesi mümkün hale getirilmiştir.

Merkezimizde 2010 yılı Ekim ayında başlatılan ISO 10002 Müşteri Şikâyetlerini Ele Alma Yönetim Sistemi çalışmaları ile merkezimizden ağız ve diş sağlığı hizmeti alan müşterilerimizin şikâyetlerinin etkin bir şekilde ele alınması ve merkezimiz üst yönetiminin belirlediği politikaya paralel konulan hedeflere ulaşma çalışmaları sürdürülmektedir. Böylelikle müşteri şikâyetlerinin alınması, kaydedilmesi, değerlendirilmesi, sorumlulara aktarılması, sorumlular tarafından gerekenlerin yapılması, tüm yapılanların kayıtlarının düzenli bir şekilde tutulması, şikâyet konusunda yapılanlar ve şikâyetin çözümlenmesi konusunda müşteriye geri bildirim yapılması ve tüm sistemin etkinliğinin ve sürekliliğinin sağlanması gibi detaylı bir müşteri şikâyetleri yönetim sürecinin oluşturulması ve uygulanması sağlanmıştır.

GERİ DÖN
Başhekim
Dt. İ.Affan BOL
Hastane Yöneticisi
(Başhekim)
Buca
Polikliniği
Bayraklı
Polikliniği




SHKS
KALİTE YÖNETİMİ
Hasta Röntgen
Sonuçlarını
Görüntüleme

Önemli Linkler
Sağlık Bakanlığı
SGK
TKHK
SABİM
İzmir Valiliği
İl Sağlık Müdürlüğü
Türk Dişhekimleri Birliği
Diş Sağlığı Sözlüğü
Bordro Sorgula
Site İstatistikleri
Online Ziyaretçi 2
Bugün Ziyaret 356
Toplam Ziyaret 705179

Tel : 0 232 444 35 41 (PBX) - Faks : 0 232 464 32 38 - Mail : info@alsancakdis.gov.tr